Merak ettiğin her şeyi ara! :)

14 Haziran 2015 Pazar





Bugün Küçük Prens yorumuyla karşınızdayım! Öncelikle selam! İnşallah iyisinizdir :') Bildiğiniz gibi 3 ay tatil geldi ve mutluyum,mutluyuz :D Bu tatilimi verimli geçirmek istiyorum,gerçekten istiyorum. Bu sene zorlu bir dönem geçirdim. Teog sınavım vardı ve üzerimde hep bir baskıyla dolaştım. Şimdi ise rahatladım. Kitap okuyamıyordum düşünün.. Gerçekten sıkıntılıydı benim için. Şimdi çokta iyi bir doğru sayısıyla atlatmış olmasam bile,atlattım! Bu beni rahatlatıyor. Şimdi önümde zorlu bir maraton daha var. Liseye geçiyorum. Okulun en büyükleriyken en küçüğü olmak gerçekten zor olucak. Bana şans dileyin :')Ben şimdi yoruma geçiyim :d


                                   

Ben kitaba başladğımda 1 saate biter diye düşünüyordum. Ama 1 saatten daha uzun sürdü çünkü kitabı okurken düşündüm. Düşünerek okudum. Kısa bir kitap olduğu için konusundan da bahsetsem kiabı anlatmış olucam, %90'ı spoiler olcauk. O yüzden kısa ve öz bahsedicem daha sonra alıntılara geçicem. Öncelikle kitap muhteşemdi. Her yaştan insaın okuması gereken türden bi kitap. Sana anlatıyor. Sana iyiliği,inceliği,detayları anlatıyor. Güzel düşünülmüş çerezlik bir kitaptı. Okuyun,okutturun!






ALINTILAR

“Örneğin öğleden sonra saat dörtte gelirsen, ben saat üçte kendimi mutlu hissetmeye başlarım.”

küçük prens ile ilgili görsel sonucu



''Sadece evcilleştirdiğiniz kişiyi anlayabilirsiniz. İnsanların hiçbir şeyi anlayacak vakitleri yoktur. Herşeyi dükkandan satın alırlar. Ve arkadaşlar dükkanlarda satılmadığı için de hiç arkadaşları olmaz. Eğer bir arkadaşın olsun istiyorsan, evcilleştir beni. ''





''En iyi yüreğiyle görebilir insan. Gözler asıl görülmesi gerekeni göremez.''

küçük prens ile ilgili görsel sonucu

''İnsanların hiçbir şey öğrenecek vakitleri yok artık. Her şeyi satıcılardan hazır alıyorlar. Ama dost satan bir satıcı olmadığından, insanların dostları da yok artık.''


küçük prens ile ilgili görsel sonucu
'Peki insanlar nerde?' dedi küçük prens.' İnsan kendisini çölde çok yalnız hissediyor. '
'İnsanların içinde de öyle hissedersin.' dedi yılan. 'Arada pek fark yoktur.'

küçük prens ile ilgili görsel sonucu

"Bir yıldızda yaşayan çiçeği seversen, geceleri gökyüzüne bakmak güzel gelir. Bütün yıldızlar çiçeğe durur."
küçük prens ile ilgili görsel sonucu

"Bırakılmış eski bir deniz kabuğu gibi olacak kalıbım. Eski deniz kabuklarına acınmaz ki."

küçük prens kapak fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu

"Birinin sizi evcilleştirmesine izin verirseniz, gözyaşlarını da hesaba katmalısınız."
küçük prens kapak fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu

"Büyükler hiçbirşeyi tek başlarına anlayamıyorlar, onlara durmadan açıklamalar yapmak da çocuklar için sıkıcı oluyor doğrusu."
küçük prens kapak fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu

'Senin gezegenindeki insanlar'' dedi Küçük Prens.
''Tek bir bahçeye beş bin gül dikiyorlar ama yinede aradıklarını bulamıyorlar...''
''Evet bulamıyorlar '' diye yanıtladım onu.
''Halbuki,aradıkları tek bir gülde ya da bir yudum suda olabilir.''
''Haklısın'' dedim.Bunun üzerine küçük prens şöyle dedi:
''Ama gözler gerçeği görmez ki.Yüreğiyle aramalı insan.''
küçük prens kapak fotoğrafları ile ilgili görsel sonucu

''Gerçeğin mayası gözle görülmez.''  


Hepinize iyi tatilllerr !!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder