Merak ettiğin her şeyi ara! :)

8 Haziran 2015 Pazartesi

Konu Kitap mı? Bana Bunlarla Gelin. | Tag/Mim


hareketli-015.gifAyy! Canım Edoli beni mimlemiiiş! Çook teşekkürler. Bu benim yapacağım ilk etkinlik,etiketlendiğim ilk mim.

O yüzden çok heyecanlıyım. Hadi başlayalım artııık! :)












1- Klişe bir soruyla başlayalım: Film mi? Kitap mı?

Kesinlikle kitap çünkü ben kafamda canlandırmayı,kendi hayal dünyamda istediğim gibi şekillendirmeyi severim. 



2- Ne tür kitapları tercih edersin?


Distopya ve Fantastik,Macera türlerini severim.



3- Bir yazar olsaydın kim olmak isterdin?


Kesinlikle BECCA FITZPATRICK olurdum en sevdiğim serinin yazarı :')



4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe gelirdi?


Bir ara wattpad'de yazmaya başladım. Konusu gizemdi. Genç kız edebiyatıda yazabilirim. Yeter ki tutsun kitap ne türlü olursa olsun :D


5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?


Ben kitap olarak kalmasını tercih ederdim. Neden mi? Çünkü filme çevrilen her kitapta görüyorum hep eksikler,değişimler oluyor. iila ki dizide de olur. Ben kendi olarak kalmasını tercih ederdim.

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?


Ovv! Kesinlikle Patch olurdu :')


7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?


Bu soruya cevap vermek oldukça zor. Gerçekten zor. Birden fazla sevdiğim,okuduğum yazar var. Becca Fıtzpatrıck, James Dashner,John Green, Amy Harmon...


8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olur dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?


James Dashner  ve Suzanna Collıns.


9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap?


Tersyüz.. Kesinlikle Tersyüz. Ne çok isterdim oysaki!


10- Önermekten sıkılmadığın, ''Dünya okusun!'' dediğin bir kitap sorsam?


Labirent serisi ve Hush Hush serisi.


11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak. Hangi kitap olsa ''Beni burada bırakın.'' derdin?


Tabiki de Hush Hush serisi :')




Sorular zordu sanırım. Özellikle yazarlarla ilgili olnalar. Ama sevdim. Sevmemek elde değil çünkü ilk mim! Ben de Sürealist Okuyucu, Fangirl davet ediyorum iyi eğlengeler kankalarım :D


4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle blogu begenmene çok sevindim fakat Şuan lik bu şekilde, kendi çapımda devam etmek istiyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil