Merak ettiğin her şeyi ara! :)

26 Haziran 2015 Cuma

BAZILARI KALBİNİ DİNLER


 Selaaaam :') Nasılsınız açıkçası ben biraz üzgünüm. Neden mi? Çünkü istediğim izleyici sayısına bir türlü ulaşamıyorum.. Neyse zamanla  büyürüm inşallah keyifli okumalaar :)



KİTAP AYRINTILARI


bazıları kalbini dinler ile ilgili görsel sonucu



                                                              Sayfa Sayısı: 384 Sayfa 

                                                                 Baskı Yılı: 2015

                                                                  Dil: Türkçe


                                                              Yayınevi: Parodi Yayınları


                                                                Seri: Yok -tek kitap-





                                           

                  



                       KİTAP HAKKINDA/KONUSU


O üzer.
O gider.
O hep

uzak, o hep acı.
Yine de o.
İlle de o. 
Hep o.

Bir ses böler tüm düşüncelerini. Bir ses. Ne cılız ne de susacak gibi. Umutsuzluğun sessizliğine eşlik ederken o hep konuşur! "Vazgeçme!" Olmaz, dersin. "Olur!" İstemiyorum, dersin. "İstiyorsun!" Sus, dersin. Sadece sus.

Tüm örselenmişliğine inat son çırpınışıdır yüreğinin sana söylediği. Bin defa söyler: Beni dinle Milyon defa: Asla aşktan vazgeçme. Son kez atacağını bilse bile: Onu seviyorsun.    






                                                



                                 ÖVGÜLER



"Bazıları Kalbini Dinler bir kitaptan çok daha fazlası. Aşk, tutku ve tercihlerle ilgili bir hikâye… Kısacası hayatın ta kendisi. Okurken hem güldüm hem de gözyaşlarıma hâkim olamadım. Şiddetle tavsiye ediyorum."

-The Romance Reviews-


Açıkçası bir tek bunu bulabildim,üzgünüm :')




    
                                    

                                     ALINTILAR



"Ben senin hayatının bir bölümünde yer aldım ama sen benim hayatımın tamamıydın."




"Sen çekip gitmekte her zaman çok iyiydin, bense kalıp beklemekte..."





''Daha iyi olan adamı seçme. Seni daha iyi bir kadın haline getiren adamı seç.''




''Filmlerdeki aşklar listemizde yaşayamadığımız tek bir sahne kalmıştı artık.Ama bu bir son değil.Çünkü hayat bir film değil.Aslında bir filmden çok daha güzel.''





''Her aşk kendi anılarını,
her anı kendi özlemini,
her özlem kendi hislerini yaratırmış...''



''İnsanlar seni yeterince küçümsediklerinde sen de buna inanmaya başlıyorsun.''




''O seni hak etmiyordu. Bu yüzden ben de savaşmaya karar verdim.''



''Uyanmak için komaya girmem gerekti.''




''Dostlarınızı yakınınızda,düşmanlarınızı ise daha da yakınınızda tutmanız gerekiyorsa o zaman dost görünen düşmanlarınızı kara listeye alıp onlara hiçbir şey çaktırmamanız gerekiyor.''


''Ayrılmış olmamıza rağmen ülkeyi tamamen terk etmesi kalbimde kocaman bir boşluğun açılmasına sebep olmuştu. Teneke adam gibiydim. Ama artık bir kalbim olmasını istemiyordum.''


''Seçimlerimiz yaşamımızın gidişatını belirler.''



''Kafayı sıyırmış Darth Vader gibiydim.''









                                  

                                   KİTAP YORUMUM


Bazıları Kalbini Dinler az önce bitti. Cidden güzel bir kitaptı. Ya nasıl desem öyle çok ayılıp bayılmadım,muhteşem diyemicem ama şöyle bir gerçek var beğendim kitabı. 



Sırıttığım oldu,gerildiğim oldu,baya sesli güldüğümde oldu açıkçası :') ya cidden komik sahnelerde vardı,acıklı sahnelerde vardı.



bazıları kalbini dinler ile ilgili görsel sonucu Bir kadın kaç kez arkadan vurulup,kandırılabilir anladım açıkçası. Kitaptan bir şey çıkarmam gerekirse eğer buda şu olur;herkese güvenmemen gerektiği,kimin ne olduğunun belli olmadığı. Bu tür önceden okumadım veya şuan aklıma gelmiyor. Tavsiye eder miyim? Kesinlikle okuyun. Cidden güzeldi.



 Bir sayfasında sıkıldığımı hatırlamıyorum. Sürükleyiciydide. Kenzi'yi çok sevdim :') Açıkçası karakterler çok sıcak yazılmıştı. 



Kitabın bitmesini istemezdim. Kitaba vereceğim puana gelirsek sonunda ağladığım,beni derinden etkileyen kitaplara 5/5 veriyorum tabikide. Ama bu kitapta öyle derinden etkilenmedim. Ama şöyle bir gerçek vardı sonu cidden etkiledi beni,hoşuma giden bir kitaptı ve bir gerçek var ki bu kitabı hınzır bir gülüşle hatırlıcam..



 4 ve 5 puan arasında kalaraktan 4.5/5 veriyorum herkese iyi geceler,hayırlı ramazanlar!



 



                         x ile ilgili görsel sonucux ile ilgili görsel sonucux ile ilgili görsel sonucux ile ilgili görsel sonucu




bazıları kalbini dinler ile ilgili görsel sonucu








Görüşmek üzeree!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder