Merak ettiğin her şeyi ara! :)

4 Ağustos 2015 Salı

KİTAP MELEZLER BLOG TURU/CENNETİN RENGİ/ALINTILAR

Merhaba! Bugün benim günüm :) Bugün sizlere Cennetin Rengi yorumumu getirdim.. İyi okumalar :) Bu kitap bir sürü alıntı doluydu inşallah seçtiğim alıntıları beğenirsiniz :) Hey bu arada ınstagram hesabımızda (@kitapmelezleri) Cennetin Rnegi kitabının çekilişi var 3 şanslı kişi kazanıcak iyi şanslar!
                       



                                                              cennetin rengi kitap ile ilgili görsel sonucu


ORİJİNAL ADI: The Color Of Heaven
SERİNİN ADI: Cennetin Rengi Serisi 1
YAYIN EVİ: Arkadya Yayınevi
SAYFA SAYISI: 336
KİTAP TÜRÜ: Aile,Dram,Aşk



ARKA KAPAK 


cennetin rengi kitap ile ilgili görsel sonucu




Sophie Duncan herkesin hayalini kurduğu bir hayatı yaşıyordur. Başarılı olduğu bir işi, mutlu bir yuvası ve bu yuvayı neşesiyle taçlandıran bir de iki yaşında kızı vardır. Ancak bir gün aldığı bir haberle tüm dünyası altüst olur. O zamana kadar yaşadığı hayatın bir yalandan ibaret olduğunu anlayan Sophie, artık kaderini karşılama vaktinin geldiğinin farkındadır. Yok saydığı annesiyle yüzleşerek geçmişindeki sırların kilidini açacaktır. Ve öyle bir an gelecektir ki gerçekten yaşamakla sevmenin ne demek olduğunu doğaüstü bir olayla keşfedecektir.
Cennetin Rengi her zaman umut vardır dedirten muhteşem bir hikâye. Aşkın gücünü, kendini yeniden keşfetmeyi, kalp kırıklığını ve iyileşmeyi anlatan bu romanı okurken, sayfaların akıp gittiğini anlayamayacaksınız. "Bu kitap tam anlamıyla yürek burkuyor." Romantic Times
(Tanıtım Bülteninden)





                                                  KİTAP YORUMUM



cennetin rengi kitap ile ilgili görsel sonucuKitap kesinlikle nefesinizi kesebilecek türden bir kitap. Bu kitapta her türlü duyguyu yaşıyorsunuz.. Kırgınlık,üzüntü,heyecan,umut,beklenti,mutluluk... Gerçekten bu kitabı iliklerime kadar hissettim. Bu kitap bizim Arkadya Yayınları sponsorluğunda 6 melez olarak okuduğumuz bi2. tur kitabımızdı ve gerçekten iyi ki bu kitabı seçmişiz diyorum! Kitap ilk sayfalarından beri beni büyüledi.. Nasıl 70 e geldim nasıl 100 e geldim hatta nasıl kitabı bitirdim anlayamadan kitap bitti.

KİTAPLİDUNYAM cennetin rengi ile ilgili görsel sonucu
İçi,dışı kapka tasarımıylada harika bir kitaptı. Ön ve arka kapaklarına bayılıdım. Ve birde püsküllü tatlı ayracıyla beni şaşırttı doğrusu.


Kitabın konusuna gelirsek ana karakterimiz Sophie. Sophie harika bir yaşam sürüyor harika bir eş harika bir evlilik mükemmel bir iş. Ama daha sonra her şey değişiyor.


 Sahip olduğu her şeyini kaybettiğini düşünen kadının hayata tutunma umutlarının peşinden koşmasının hikayesi.. Bu hikaye Sophie nin yaşadıklarının hikayesi. 


Herkesin aradığı bir eşe muhteşem bir aileye sahip olan Sophienin hayatının muhteşem zamanlarının bitmesiyle tamamen başka bir hayata sürükleniyo.
                                             cennetin rengi e.v mitchell ile ilgili görsel sonucu
 Harika bir kız çocuğunada sahip olduktan sonra biraz daha zaman geçiyor ve aileye bir hastalık musallat oluyor. Kimin başına geldiğini söylemek istemiyorum azıcıkta olsa spoiler olabilir :) 

Seri 3 kitaptan oluşuyor ama bu gözünüzü korkutmasın çünkü 3 kitaptada ayrı karakterler konu alınmış. Meselea 2. kitap yeni çevrildi ismi Kaderin Rengi. Bu da kapağı;

kaderin rengi ile ilgili görsel sonucu
Açıkçası 2. kitabıda almayı düşünüyorum hatta kesin alıcam çünkü bu yazar benim favori yazarlarımdan biri oldu. Ah bir an önce alsam!
 Hikaye burdan ilerliyor ve kitabın yarısından sonra Sophie nin annesinin ağzından anlatılıyor. Bazenleri Sophiedende anlatılıyor. Kitapta gerçeklerle yüzleşiyorsun ve bir bakmışssın bitmiş. Bu kitap HA-Rİ-KA! KESİNLİKLE OKUYUN OKUTUN!




  

                                                  ALINTILAR





Cennetin rengi nedir? Sonsuz Mavi… Saflığın temsili Beyaz… Huzurun diğer adı Yeşil… 
Peki sizin renginiz nedir?


Aşk insanoğlunun en nadide zaferidir.



Hayat denilen bu acılar denizinde dalgalar asla durulmaz.




Ve bir tek şeyi merak edersiniz... Gerçekten her zaman elimden gelenin en iyisini yaptım mı?



Özür dilerim... Bu iki küçük, sihirli kelimenin kalbinizdeki kocaman yaraları bir anda sarabilmesi ne kadar da tuhaftı.




Güzellikler bazen yıkıcı darbelerin sonunda geliyordu.



Affetmeniz gerekenler için bu hayattan çekip gidene kadar beklemeyin..





                    KİTABA PUANIM


küçük x işareti ile ilgili görsel sonucuküçük x işareti ile ilgili görsel sonucuküçük x işareti ile ilgili görsel sonucuküçük x işareti ile ilgili görsel sonucu
            


                                                       küçük x işareti ile ilgili görsel sonucu

2 yorum: