Merak ettiğin her şeyi ara! :)

8 Haziran 2015 Pazartesi

TERSYÜZ

Tekrardan been :) Nasılsınız? Ben iyiyim. Neyse konuya gelelim bugün Tersyüz'ün yorumunu yapıcam.Ters Yüz bitti. Keşke hiç bitmeseydi. Kitaba o kadar çok bayıldım ki anlatamam. Ya yok böyle bi kitap. Bailey'in espirileri,hareketleri,davranışları,hayata tutunuşu... Kitabı o kurken gözümde hep yaş vardı. Bazen gülmekten bazen ağlamaktan gözümden yaş geldi. Her sayfasına tek tek aşık oldum. Ambrose ve Fern'in aşkı birbirlerine bağlılıklarına hiç girmiyorum bile. Tek kelimeyle HARİKAYDI... "Asla sevilmek isteyeceğin biçimde sevilmeyeceğini kabullenmek çok zor." "Yaşam böyle bir şey ne zaman ve nasıl öleceğimizi seçemeyiz,hiç birimiz." Bunlar benim kitabı okurken beğendiğim ve defterime geçirdi
m cümlelerden birkaçı,ah keşke hiç bitmeseydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder