Merak ettiğin her şeyi ara! :)

24 Haziran 2015 Çarşamba

Kurucunun Kızı



Herkese merhaba! Benim gibi oruçlu olanlara Allah sabır versin. Dayanın az kaldı :D Neyse bugün Kurucunun Kızı yorumu ile karşınızdayım,iyi okumalarr!!


                                                 
                                          

                                            Kitap Hakkında


                                     Orijinal Adı : The Book of Ivy
                                     Türkçe Editasyonu : Kurucunun Kızı
                                     Yazarı : Amy Engel
                                     Türü : Distopya 
                                     Yayınevi : Yabancı
                                     Goodreads Puanı : 4. 22
                                     Seri Bilgisi : 1 / 2            


                                        


                                              KİTAP KONUSU




Dehşet verici bir nükleer savaş sonrası Amerika Birleşik Devletleri büyük ölçüde yok edilmiş, sadece küçük bir grup hayatta kalmıştı. Geriye kalanları kimin yöneteceği konusunda Lattimer'lar ve Westfall'lar arasında çıkan savaşı Westfall ailesi kaybetmişti. Ve beş yıl sonra barış ve kontrol, her yıl yapılan bir törenle, kaybeden tarafın kızları ile kazanan tarafın erkeklerinin evlendirilmesiyle sağlanmaktaydı. 

Bu yıl benim sıram gelmişti. Benim adım Ivy Westfall ve görevim basitti: Başkan'ın oğlunu, müstakbel kocamı öldürmek ve Westfall ailesinin gücünü geri kazanmasını sağlamak. Ama görünen o ki,

Bishop Lattimer ya çok yetenekli bir oyuncu ya da ailemin iddia ettiği gibi kalpsiz, zalim bir çocuk değil. Hatta beni bu dünyada gerçekten anlayan tek kişi bile olabilir. Ama kaderimden kaçmama imkân yok. Ben Westfall mirasını geri alacak kişiyim. Bishop ölmeli. Ve onu öldüren ben olmalıyım… 


                                      YORUM                                                                   



Öncelike kitap muh-te-şem-di! Ya yok böyle bir klitap,yok böyle bir cilt,böyle bir konu.. Ah be! Niye bitti be! Ya cidden mükemmeldi! Gerçekten etkilendim.. Kitabın hem konusu hemde cildi farklı,mükemmel..

 

Ya nasıl diceğimi bilmiyorum çünkü kitap az önce bitti. Dün gece saat 1 gibi kitaba başladım 4:30'a kadar aralıksız okudum ama sahurdan sonra telefon ışığıyla okudum,ve gerçekten zorluydu :') Hareketsiz okumaktan belim ağrıdı ve zorlada sabah okumaya bıraktım kitabı. Eğer rahat bir zamanım olsaydı bir oturuşta bitirirdim. Bugünde 2:30 gibi kalktım ve yataktan kalkmadan bitirdim..

 

Ya nasıl diyeceğimi bilmiyorum. Ana karakterleri çok sevdim. Özellikle Ivy'ı. Callie'den nefret ediyorum. Kitabın başından beri sevmemiştin onu hala da sevmiyorum. Bishop ve Ivy'e gerçekten çok ısımdım ve sanırım favorilerime doğru ilerliyorlar.Kitabı okurken hem üzüldüm,hem mutlu oldum,hem sitrese girdim.. Her sayfa ayrı bir heyecanlıydı..

 

Kitap sürükleyici,akıp giden bir kitaptı. İlk sayfalardan beri güzeldi. Hiç sıkılmadım,hiç bitirmek için uğraşmadım. Olabildiğince yavaş okudum kitabı. Son sayfalara geldikçe üzüldüm. Ya kalbim kırık ayrıldım kitaptan. Şuan hem üzgünüm,hem kırgınım.. Nasıl desem bir sürü duyguyu bir anda yaşıyorum. Gerçekten güzeldi. Özellikle kitabın cildi.. Ya sizcede çok güzel değil mi? Bu kitabı iyi ki almışım. Büyük heyecanla ikinci kitabın çevrilmesini bekliyorum. Allah’ım o nasıl bi sondu öyle? Feci merak ediyorum devamını. Kitap bir günde bitti kesinlikle alın.Kısaca okuyun,okutturun! 




                                              

                                              ÖVGÜLER 



"Bir oturuşta okudum. İ-NA-NIL-MAZ-DI! O nasıl bir sondu öyle?!" - Wendy Higgins,
Tatlı Şeytan ve 
-Tatlı Tehlike romanlarının yazarı-

"Etkileyici ve ince düşünülmüş bir dünya, merak uyandırıcı bir başlangıç, cesur bir kahraman." 
- Kirkus Reviews-

"Güçlü karakterler, karmaşık ilişkiler, politik entrikalar ve ihanet, kitabı elinizden bırakmanıza engel olacak; daha fazlası için sabırsızlanacaksınız!" 
-School Library Journal-

"Kurucunun Kızı'nda bir distopyada arayacağınız her şey var: tüyler ürpertici bir olay örgüsü, heyecan verici karakterler ve her kelimesi özenle yazılmış bir hikâye."
-InsIghtful Minds Reviews-




                           kurucunun kızı ile ilgili görsel sonucu                    





                                 ALINTILAR

          

kurucunun kızı ALINTILAR ile ilgili görsel sonucu


kurucunun kızı ALINTILAR ile ilgili görsel sonucu



kurucunun kızı ALINTILAR ile ilgili görsel sonucu



kurucunun kızı ALINTILAR ile ilgili görsel sonucu




kurucunun kızı ALINTILAR ile ilgili görsel sonucu




                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder