Merak ettiğin her şeyi ara! :)

8 Haziran 2015 Pazartesi

İKİ HAYAT ARASINDA

yabanciyayinlari 'ndan beni fazlasıyla etkileyen,etkilemeyide geçen muhteşem bir kitap daha.. Şu an kitap hakkında ne diyebileceğimi bilemiyorum,nasıl yorum yapabileceğimi. Kitabı yeni elimden bıraktım ve sanırım etkisinden çıkamayacağım. Bitirdiğimde her tarafım sıcaıktı ve yanaklarım al al olmuştu. Muhteşem kitapların yan etkileri😪

 Kitabı okurken hep sorular gezindi kafamın içinde.  Kitap akıcılığını bir sayfada oksun hiç bırakmadı. Sayfaları çevirdikçe akıcıklık arttıkça,arttı beni çekip sürükledi. Kitap bana hayatımızın önemini anlattı,ne okursa olsun yaşama tutunmanın gerekitiğini. Teoriler,teoriker,teoriler... Hele onlar. Onlara bağlı kalmamalıyız mesela. 

Son sayfalarında bir sürü duyguyu bir arada yaşadım. Hem şok oldum, hem sinirden güldüm, hem göz yaşlarımı hissettim. Bir ara ellerimi yüzüme kapayıp duraksadım. Etkilendim. Yazarın muhteşemliğinden,kitaptan,Ethan'dan,Sabine'den etkilendim. Kitap beni hem güldürdü hem ağlattı. Yazar muhteşem bir kurguyla yazmıştı. 'Kahretsin' harika bir kitaptı. Bunum etkisinden zor kurtulacağım bundan eminim. En sonda gülsem mi,ağlasam mı bilemedim. Sevinsem mi ğzülsem mi... Zaten karakterlere diyecek söz bulamıyorum. Hep cüme altı çizdin. Son olarak söyleyeceğim bir şey var; bu kitabı iliklerime kadar hissettim. 
İki Hayat Arasında: 5/5  Yabancı yayınlarına bu kitabı bize çevirdiği için sonsuz teşekkürler. Kalbim kırık yorumumu buraya bırakıyorum 😭

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder