Merak ettiğin her şeyi ara! :)

8 Haziran 2015 Pazartesi

TATLI TEHLİKE-WENDY HIGGINS

Kitabın orijinal adı: Sweet Perıls

Türkçe editasyonu: Tatlı Tehlike

Yazarı: Wendy Hıggıns

Tür:  Genç-yetişkin edebiyatı-fantastik

Yayınevi: GO!

Sayfa Sayısı436





KİTAP KONUSU/ARKA KAPAĞI


Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. 
Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. 
Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan "seçilmiş kişidir" ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. 
Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe'a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan "kötü kızı" oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.





 KİTAP HAKKINDA Kİ YORUMUM/GÖRÜŞÜM



Önceikle söylemek isterimde ki kitap ne elimde süründü ne de sıkılarak okudum. Evet arkadaşlar 436 sayfayı bir günde bitirdim. Ha şu sayfayıda bitiriyim,hadi bu bölümde bitsin derken bir baktım neden bittik, diye düşünüyorum. Kaidan'ıda bayağı özlemiyim. 

Öncelikle kitabı beğendim mi? Evet,beğendim. Wendy Hıggıns bence ilk kitaptaki sürükleyiciliğini kaybetmemişti,akıp gitti. Fakat serinin ikinci kitabı yani Tatlı Tehlike'de bir sorun vardı; olay yoktu. Yani anlayacağımız tam 3.  kitaba geçiş kitabıydı. Kiadan'la Anna'nın bölümleri çok güzeldi,hoş bir şekilde yazılmıştı. 

Bazı yerlerde güldüm,sevindim,bazı yerlerde ise yüheyecan yaptım,strese girdim. Yani kitap beni şekildej şekle soktu. Komik,romantik,eğlenceli bir kitaptı. 

İlk 200 sayfadansa son 200 sayfayı yeğlerdim. Sonrakara doğru daha da güzelleşti. Özellikle böyle çok öne çıkan bir şekilde sıkılmadım. Ne ortalarda,ne başlarda.. Sıkılmadan okudum açıkçası. 

Evet 1. Kitaba göre sönüktü. Zaten hep öyle olmaz mı? Serinin ilk kitabında karakterleri tanırsın,yazarı tanırsın,olaylara heyecanlı yaklaşırsın..
Yani en azından ben okuduğum her seride serinin ilk kitabı brni etkiler-eğer beğendiğim bir seriyse tabi- Neyse arkadaşlar şu anda uyku bastırdı,dayanamadım yorumu yazıyım dedim,herkese iyi geceler tatlı rüyalar :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder