Merak ettiğin her şeyi ara! :)

8 Haziran 2015 Pazartesi

SENLİ

Senli'ye dün başladım ve bitirdim. Öncelikle konusundan bahsedicem. Ana karakterlerimiz Karan ve Bahar. Kitap tamamen Bahar'ın bakış açısından zaten kitap Bahar'ın günlüğü biçiminde yazılmış. Defter Karan'la Bahar'ın beraber yaşadığı anılarla süslenmiş bir defter. Tam olarak bir konusu yok çünkü anılar anlatılıyor.

Eğer kitap hakkndaki yorumuma gelirsek beğendim. Zaten dün başladım dün bitirdim. Bitirmemek elde değildi. Hem sadece 147 sayfa olmasında hem de benim sonunu çok merak ederek okumamdan.

Ben kitaba çok büyük beklemtilerle başladım. Hem Nida'ya  hem de kuzenime kitap hakkın da danıştım ikisi de çok beğendiklerini söylediler. Sanki kitapta biraz hayal kırıklığına uğradım. Neden mi? Söylediğim gibi büyük umutlarla başlamıştım. Eğer siz benim gibi umutla başlamazsanız beğeniceğiniz  bir kitap ki zaten ben de beğendim. Güzel sürükleyici bir anlatımı bardı. Belirtmek istiyorum bu benim okuduğum ilk Wattpad kitabım ve yine de beğendim. Çok güzel sözler vardı kitabın için de gerçekten güzel sözlerdi. Sonunu bekliyosun bekliyosun son bir geliyo bom! Kırık kalple ayırılıyosun kitaptan. Zaten hep öyle oluyo. Bir yandan da kitaplara bu yüzden bağlanıyoruz. Ne biliyim bu kadar konuşma yeter :D Okumamızı önerebileceğim bir kitap,güzel,sürükleyici...
Senli--> 🌎🌎🌎🌎
Not: Kullanıcı adımdan esinlenerek verdiğim puanlara dünya resmi koyucam bundan sonra çok akıllıyım lanet olsun cskjdgkhdg bu dünya bu zekiliği kaldıramıcak :D


Kitabın Arka Yüzü Yazısı

Bu defter beraber yaşadığımız herşeyin anısına övgüyle yazılmış,hatırlanmaya değer her şeyi içeriyor.

Hayır,bu bir günlük değil,bu senli bir anılar geçidi olacak.

Senin ve benim.. 
Karan ve Bahar'ın...
 Sevgin içimde büyüyen bir çığı anımsatsa da,
O çığın üstüme devrilip sonumu getiriceğini
Adım gibi bilsem de yine de yanında olduğum için,
Varlığını hissedebildiğim için hep binlerce kez sükrettin.

Seni sevmek daha değerliydi,kendimden daha çok...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder