Merak ettiğin her şeyi ara! :)

8 Haziran 2015 Pazartesi

YABANCI

Merhabalar! Nasılsınız iyisiniz inşallah jgfjfg bugün Yabancı yorumu ile karşınızdayım. İyi okumalaar!

KİTAP SAYFA SAYISI:  423

YAZAR: Melıssa Landers

Yayınevi: GO!


Eğer kitabın arka kapağını okumaya üşendiyseniz sizin için bir özet geçiyim :D 



Kitap Arka Kapak Özeti

Uzaylılar 2 yıl önce insanlarla bağlantı kurdu. Şimdi ise Cara Sweeney,ailesiyle birlikte onlardan birini evinde misafir etmeye hazırlanıyor. Bu bir değişim programı sayesinde oluyor. Gezegenler arası öğrenci değişim programı. Cara zeki bir kız. Onun ağırlayacağı çocuğun ismi Aelyx. Cara bu değişim sayesinde hayalinde ki üniversiteye ücretsiz gidebilecekt. Ama işler hiçte Cara'nın düşündüğü gibi yolunda gitmiyor ve bu şekilde olaylar gelişiyor.




KENDİ KİTAP YORUMUM

Ana karakterler Cara ve Aelyx. Yabancı bitti. Bitmeseydi keşke,keşke,keşke... Ya kitap çok güzeldi.
Aslında Yabancı kitabını okumak hiç aklımda yoktu fakar D&R'daki indirimi görünce dayanamadım aldım. Kitsp hakkında ki yorumlar beni etklemişti bende almamıştım. Ama indirim cezbettii dfhjdgj İyi ki almışım dediğim bir kitaptı. Kitap hem kapağı hem içeriği ile insanı büyülüyor. Her sayfasında akıcılık var. Bir sayfasında bile sıkılmadım. Kitabı iç günde bitirdim ki bunun nedeni okul balom. Kıyafet bakmam gerekşyordu. Yoksa en fazla iki günlük bir kitap. Benim üçüncü güne uzatmam gerekti sadece. Dün gece yatarken "bir an önce sabah olsun uyanıyım ve omumaya devam ediyim." diye düşünerek okudum. Uyanır uyanmazda 100 sayfayı devirdim ve öğlende kitabı bitirdim. Yazar güzel bir konuyu ele alarak gğzek bir kitap yazmış. Güzel kurgulanmış,sürükleyici bir kitap. Bazen güldüm bazen endişelendim. Karakterleri çok sevdim. Özelliklede Aelyx'i(eyliks) İkinci kitabı heyecanla bekliyorum. Allah'ım inşallah bir an önce çıkar. Alın okuyun,okutun başka bir dicek bir şey yok.

KİTAP PUANIM--> 5/5






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder